کفپوش گرانیت

 

سنگ گرانیت چیست؟

گرانیت یک سنگ طبیعی است که از ابتدای مرحله از زمین استخراج می شود که به قطعات مختلف بریده می شود. سنگ گرانیت بعد از مدتی آزمایشات خود را تجربه کرده و جذبه جهانی را افزایش داده است. بدیهی است که بخشی از رنگهای استثنایی آن ممکن است بعد از 10 سال قدیمی به نظر برسد ، اما به عنوان یک قاعده ، شما در انتخاب سنگ به عنوان یک سرمایه گذاری خارج از بازار مبدل نیستید زیرا این امر باعث می شود که خانه های خود را با قیمت بیشتری به فروش برسانید.

چرا کفپوش گرانیت

سنگ گرانیت شما را منحصر به فرد می کند تا نشیمن خود را تزیین کنید ، یک اتاق خالی را به مکانی گرم و راحت تبدیل کنید. کفپوش گرانیت شکوه و عظمت منظم خود را به جمع شما می بخشد و آن را به یک ترکیب کاملی و حیرت انگیز با سایر تجهیزات پذیرایی تبدیل می کند. به همین ترتیب ، سطح کفپوش گرانیت به نشیمن شما ظاهری دوست داشتنی می بخشد و موقعیتی پرشور را ایجاد می کند.

آیا کفپوش گرانیت یک گزینه سازگار با محیط زیست است؟

گرانیت یک کالای طبیعی است. سنگهای طبیعی به خوبی از زمین دور هستند و نشان می دهند که شما به سیاره اهمیت می دهید. گرانیت ، به عنوان سنگهای مختلف ، مجدداً احیا نشده و استخراج آن از معادن یک اقدام پر جنب و جوش است.

تنوع رنگ گرانیت

مجموعه رنگ های سنگ گرانیت سفید ، خاکستری ، مشکی ، صورتی و نارنجی رنگ های منظمی از سنگ قابل دسترسی است. بدیهی است ، رنگهای آبی ، قهوه ای و سبز علاوه بر این یک بار در حالی یافت می شوند. این سنگ به طور خاص در برابر اسیدها و مواد شیمیایی غیرقابل نفوذ است و رنگ تغییر نمی کند.

مقرر شده است از مواد متداول به جای مواد مصنوعی و شیمیایی در کلیه زمینه ها استفاده شود. مواد منظم با ایده های زندگی انسان و زمین بهتر تنظیم می شوند و از نظر اخلاقی بر روح و روان انسان تأثیر مثبت می گذارد.

مقایشه قیمت کوارتز و گرانیت

 

محبوبترین متریال برای انواع صفحه کابینت آشپزخانه  سنگ کوارتز و گرانیت می باشد.

اگر سنگ  گرانیت با ساختار غیر معمول خریداری کرده باشید ،  شاید ارزان بودن سنگ برای شما جالب خواهد بود. واقعیت این است که ممکن است ، سنگ از گزینه های به صرفه تری نسبت به سنگ های کوارتز برخوردار باشد. درجه ول1 ، سنگ های بی کیفیت ممکن است بین 35 دلار و 55 دلار برای هر فوت مربع هزینه کنند ، که نسبت به اکثر گزینه های کوارتز کاملاً مقرون به صرفه است. این تمایز مقدار به تدریج در آشپزخانه هایی با فضاهای بزرگتر مشخص است.

در صورت پیش بینی اینکه کوارتز با توجه به حمایت کم و استحکام آن ، بدون شک به تدریج پرهزینه است ، درست پیش بینی کرده اید. کوارتز لول1 هزینه ای مشابه سنگهای لول2 دارد. بدیهی است ، این امر به جایی بستگی دارد که شما کالای خود را خریداری می کنید. در حالی که مدلهای گرانیتی به ازای هر فوت مربع 45 دلار یافت می شوند ، به ندرت می توانید کوارتز را زیر 50 دلار برای هر فوت کشف کنید.

مقایسه گرانیت و کوارتز از نظر ظاهری

 

گرانیت یک سنگ طبیعی است که از اولین مرحله در زمین استخراج شده در قسمتهای مختلف برش داده می شود. سنگ گرانیت پس از مدتی آزمایشات خود را تجربه کرده و جذبه جهانی پیدا کرده است. بدیهی است که بخشی از رنگهای استثنایی آن ممکن است بعد از یک دهه سال قدیمی به نظر برسد ، اما همه شما در انتخاب گرانیت به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت اشتباه نمیکنید زیرا باعث می شود فروش خانه های خود را بسیار عجیب و غریب تصور کنید. ولی سنگ کوارتز محصول مهندسی است که از حدود 93 درصد کوارتز طبیعی و 7 درصد رزین ساخته شده است.

مقایسه گرانیت و کوارتز از نظر ظاهری

از آنجا که گرانیت یک کالای طبیعی است ، رنگ و رگه های داخل آن متفاوت است ، حتی بین تکه های بریده شده از یک مربع. این عنصر یکی از دلایلی است که باعث می شود عده کمی از مردم سنگ گرانیت را به کانتر آشپزخانه ترجیح دهند ، زیرا می پذیرند که هر قطعه از گرانیت سبک و زیبایی خاص خود را دارد. از آنجا که کوارتز توسط دست انسان ساخته شده است ، رنگ و نمونه ای کامل تر از گرانیت را ارائه می دهد. ارتباط بین اسلب هر دو ماده پس از استقرار روی کانتر آشپزخانه ناپدید می شود ، اما به طور معمول بین قطعات کوارتز به قطعات گرانیت کمتر قابل توجه است. نور مستقیم خورشید می تواند صفحات کوارتز را مبهم کند. این امر حاکی از آن است که یک قطعه کانتر در سایه باشد ، در حالی که بخش دیگر با کانتر روبرو خورشید است ، بعد از مدتی تغییر رنگ قابل توجه ای رخ می دهد.

صفحه کابینت آشپزخانه مرمر سفید

 

علیرغم اینکه سنگ طبیعی گرانیت به دلیل ظرافت و ظاهر لوکس که دارد ، بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه در دهه گذشته بوده است ، امروزه انواع صفحه کابینت آشپزخانه به تدریج دسته بندی می شوند و ما باید گرانیت را کنار بگذاریم و بر روی انواع مختلف صفحه کابینت آشپزخانه تمرکز کنیم.

صفحه کابینت آشپزخانه مرمر یکی از انواع کانترتاپ آشپزخانه است. صفحه کابینت مرمر به طور کلی در خانه هایی با طرح و دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود. به دلیل اصالت سنگ مرمر را می توان نقطه همگرایی آشپزخانه دانست. صفحه کابینت مرمر ، علیرغم شکوه و عظمت برجسته ، در برابر لکه و خراش به هیچ وجه مقاومت نمی کند.

سنگ کوارتز سیاه و سفید

 

انتخاب یک سنگ کوارتز برای کابینت آشپزخانه خود ، باید در مورد کوارتز رنگ آن اطلاعاتی کسب کنید. سنگ کوارتز مقاومت خش ناپذیری بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن ضد باکتری است ، یعنی هیچ منافذی برای عبور و پیشرفت باکتری ندارد.در نتیجه ، سنگ کوارتز بهترین انتخاب برای کانترتاپ آشپزخانه ، روشویی هتل ها ، مبلمان اداری ، کابینت روشویی و سرویس بهداشتی است. علاوه بر این ، سنگ کوارتز از رنگهای تیره تا آبی رنگ به طرز چشمگیری گسترده ای برخوردار است. شما می توانید صاف و بدون محدودیت رنگ مورد نظر برای صفحه کابینت آشپزخانه انتخاب کنید.

البته که سیاه و سفید همیشه یک انتخاب بی انتها و کلاسیک برای هر چیزی است که صفحه کابینت آشپزخانه نیز جدا از آن نمی باشد. کانترتاپ کوارتز سیاه و سفید بدلیل ویژگی منحصر به فردش به یک چشم انداز زیبا و نقطه کانونی خیره کننده ای در آشپزخانه تبدیل شده است

.

مزیت و معایب صفحه کوارتز

 

 مزیت صفحه کوارتز

همانطور که اخیراً به آن اشاره شده است ، کوارتز یک محصول مهندسی است که در کارخانه ها تولید می شود و از نظر نوع خود استثنایی است و در دامنه گسترده ای از رنگ های مختلف در بازار برخلاف سنگ طبیعی قابل دسترسی است. کوارتز علاوه بر این ضد آب است و برای کابینت های آشپزخانه ، کانترتاپ آشپزخانه و کابینت روشویی تصمیم گیری مناسبی است.

نگران باقی ماندن  لکه های بر روی کانترتاپ نباشید و از استفاده از شراب ، آب محصولات ارگانیک ، اسپرسو و روغن دریغ نکنید. هنگام ایجاد صفحات کوارتز ، کوارتز با رزین می پیوندد. رزین تمام کریستال ها را به هم می پیوندد. این جزء مانع از توسعه باکتری ها می شود و کاملاً استریل است و برای کانترتاپ آشپزخانه و کابینت آشپزخانه می باشد.

معایب صفحه کوارتز

صفحات کوارتز به صورت ورق و در اندازه های خاص تولید می شوند. به شرطی که عرض کانترتاپ آشپزخانه شما بسیار زیاد باشد ،  باید چند صفحه از صفحات کوارتز را باید توسط دیگری قرار بگیرد. شکاف بین صفحات نسبتاً قابل توجه است ، اما در صفحات کوارتز تیره نسبت صفحات درخشان دید کمتری دارد.

با ظروف های داغ بسیار محتاط باشید. صفحه کابینت کوارتز بر خلاف سنگ های طبیعی مانند گرانیت در برابر حرارت خیلی بالا چندان مقاوم نیست. هرگز ظروف بسیار داغ را به طور مستقیم روی کانترتاپ کوارتز قرار ندهید زیرا ممکن است به آن آسیب برساند تغییر ناگهانی دما باعث می شود سنگ شکسته شود.

کانترتاپ کوارتز چیست؟

 

صفحات کوارتز و کوارتزیت هر دو تا از این متریال ها دوست داشتنی ترین صفحه کابینت هستند که از مواد معدنی کوارتز ساخته شده هر چند که این دو به یک شکل هستند اما کوارتزیت یک ماده سنگ طبیعی است و مانند دیگر جوانب ها سطوح سنگی نیاز به کار دارد که اصطلاحا مهندسی نام دارد.

صفحه کابینت کوارتز مهندسی شده درست نیست کوارتز یک ماده ی معدنی است که بسیار زیاد در زمین وجود دارد و سنگ از اجزای آن است. گرانیت را برای کانترتاپ آشپزخانه خود انتخاب کرده اید شما باید به مواد معدنی سنگ دقت کنید چون یکی از مواد معدنی کواتز است.اگرچه که کوارتز یک مواد معدنی طبیعی است ولی برعکس صفحه کابینت کواتز کاملا طبیعی نیست.

 مواد معدنی کوارتز با رزین مخلوط شده و پس از آن تحت فشار و حرارت قرار می گیرند تا صفحات کوارتز آماده شوند. این صفحات همانند گرانیت بسیار سخت می باشند. ضخامت صفحات کوارتز اجرا شده بر روی کانترتاپ آشپزخانه بسته به نوع سبک و نام تجاری، اندازه آن متغیر است.

 

ویژگی و مزایای صندلی برقی خودرو چیست؟

 

صندلی برقی ماشین از امکانات عالی ماشین می باشد راننده امکان این را دارد که صندلی را در جهت های مختلف تنظیم کند .برای آشنایی بیشتر با این لوازم جانبی راحت با لندکروز ایران همراه شوید.

لوازم جانبی صندلی برقی خودرو

 

از امکانات رفاهی می توان صندلی برقی ماشین را نام برد که برای راحتی راننده خودروسازان این امکان را به وجود آوردند چون آسایش و آرامش در رانندگی  یک رابطه ی مستقیم با صندلی ماشین دارد.راننده در صندلی های معمولی دقت و سرعت در جهت های مختلف را ندارد ولی در صندلی برقی راننده فقط با یک دکمه دیجیتالی می تواند در هر جهتی که دوست دارد صندلی خودش را در عقب یا جلو و یا بالا یا پایین تنظیم کند.یکی از مزایای لوازم جانبی صندلی برقی را می توان  سرعت و راحتی  نام برد.

 

بیشتر ماشین های لاکچری مثل تویوتا لندکروز و پرادو به آپشن صندلی برقی مجهز می باشد .

 

تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد!

 

لوازم جانبی صندلی برقی ماشین به شما این امکان را می دهد تا با تنظیم درست صندلی جلو به آسانی بر روی فرمان ماشین و پدال مسلط باشید .دیگر افرادی که در ماشین هستند اگر می خواهید از امکانات صندلی برقی لذت ببرند نگران نباشید چون این لوازم جانبی نوع مختلفی دارد که صندلی برقی یک طرف (فقط راننده)، دو طرف (راننده و سرنشین) و همچنین چهار طرف ( راننده و همه سرنشینان) شامل می شود.

 

عملکرد فنی صندلی های برقی خودرو

 صندلی برقی ماشین به چند موتور متصل است که به واسطه آن بخش های صندلی را تنظیم می کند. یک سری تغییرات که شامل حرکت صندلی به جلو و پشت ، تغییر ارتفاع پشت تشک، تغییر ارتفاع جلو تشک، تغییر شیب عقب، تغییر ارتفاع زیر سری، تکیه گاه کمر و …می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فریت بار چیست؟ چه موقع می توان از فریت بار استفاده کرد؟

 این روزها همه شرکت های هواپیمایی، به مقدار مشخصی اجازه ورود و حمل بار را به مسافر می دهند و مسافر برای حمل بار بیش از حد مجاز خود باید در فرودگاه جریمه بالایی پرداخت کند. اما بهترین راه برای ارسال بار اضافی مسافر، استفاده از فریت بار می باشد. کلیه مسافران هواپیمایی، اعم از ایرانی یا خارجی، علاوه بر وسایل شخصی و تجهیزات مسافرتی خود، می توانند کالاها و بار اضافی خود را به صورت استاندارد و غیرتجاری، فریت کنند.

مسافران لازم است تا برای برای فریت بار خود، علاوه بر بسته بندی مناسب وسایل، یک روند اداری را در فرودگاه طی کرده و مقررات تعیین شده فریت بار را رعایت کنند. از این رو مسافران می توانند برای راحتی بیشتر و نگرانی کمتر از شرکت های هوایی کمک بگیرند و سفری لذت بخش را تجربه کنند.

مقاوت کورین و گرانیت در برابر حرارت

 آیا شما می توانید یک ظرف داغ را روی کورین قرار دهید؟ خیر، این کار باعث اسیب رساندن به کورین می شود. هر چیزی بسیار داغی آنها را می سوزاند. اما اکثر سوختگی ها می توانند توسط ساب حذف و تعمیر شوند. برای جلوگیری از آسب رساندن به صفحه کورین روی کابینت از یک پد محافظ حرارتی استفاده کنید.آیا شما می توانید یک ظرف داغ بر روی کانتر گرانیت قرار دهید؟ بله، هر ظرف داغی را می توان روی سطح کاری گرانیت قرار داد. موارد بسیار نادر «شوک حرارتی» وجود دارد که در آن سنگ به علت گرمای زیاد ترک خورده است. اما این اتفاق بسیار غیر معمول است.

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
<-blogads->