مزیت صفحه کوارتز

همانطور که اخیراً به آن اشاره شده است ، کوارتز یک محصول مهندسی است که در کارخانه ها تولید می شود و از نظر نوع خود استثنایی است و در دامنه گسترده ای از رنگ های مختلف در بازار برخلاف سنگ طبیعی قابل دسترسی است. کوارتز علاوه بر این ضد آب است و برای کابینت های آشپزخانه ، کانترتاپ آشپزخانه و کابینت روشویی تصمیم گیری مناسبی است.

نگران باقی ماندن  لکه های بر روی کانترتاپ نباشید و از استفاده از شراب ، آب محصولات ارگانیک ، اسپرسو و روغن دریغ نکنید. هنگام ایجاد صفحات کوارتز ، کوارتز با رزین می پیوندد. رزین تمام کریستال ها را به هم می پیوندد. این جزء مانع از توسعه باکتری ها می شود و کاملاً استریل است و برای کانترتاپ آشپزخانه و کابینت آشپزخانه می باشد.

معایب صفحه کوارتز

صفحات کوارتز به صورت ورق و در اندازه های خاص تولید می شوند. به شرطی که عرض کانترتاپ آشپزخانه شما بسیار زیاد باشد ،  باید چند صفحه از صفحات کوارتز را باید توسط دیگری قرار بگیرد. شکاف بین صفحات نسبتاً قابل توجه است ، اما در صفحات کوارتز تیره نسبت صفحات درخشان دید کمتری دارد.

با ظروف های داغ بسیار محتاط باشید. صفحه کابینت کوارتز بر خلاف سنگ های طبیعی مانند گرانیت در برابر حرارت خیلی بالا چندان مقاوم نیست. هرگز ظروف بسیار داغ را به طور مستقیم روی کانترتاپ کوارتز قرار ندهید زیرا ممکن است به آن آسیب برساند تغییر ناگهانی دما باعث می شود سنگ شکسته شود.