انتخاب مناسب صفحات کابینت و کانترتاپ آشپزخانه و نورپردازی مناسب از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه می باشد

نورپردازی مشروع در برنامه ریزی برای دکوراسیون آشپزخانه قابل توجه است. از آنجا که تمام تمرینات و در بعضی مواقع تمرینات غذایی در این مکان انجام می شود. روشنایی آشپزخانه شامل سقف ، کابینت و نورپردازی آشپزخانه است که می توانید با تماشای فوکوس های مهم و کلیدی ، به بهترین روش اجرا کنید. مدرسان در هر صورت از نور مشترک استفاده می کنند و در هر صورت از نور مصنوعی برای واقعی سازی نور مناسب و اصولی آشپزخانه استفاده می کنند. قابل توجه است که شما یک ترتیب کلی روشنایی آشپزخانه را به عنوان اولویت های اصلی خود قرار دهید تا بتوانید از دارایی خود ، نور معمولی و نور جعلی برای روشنایی آشپزخانه خود به بهترین وجه لذت ببرید.

LED یا دیودهای تولید کننده نور از منابع نوری هستند که انرژی زیادی از آن نمی خورند ، کاملاً محکم هستند و انطباق پذیری زیادی برای سرمایه گذاری برنامه شما دارند. همانطور که در تصویر مشخص است ، این مدرس از چراغ های LED در پشت بام آشپزخانه استفاده کرده است تا این آشپزخانه لذت بخش را زنده کند. آویزهای دوست داشتنی بالای طاق باز جزیره بسیار عالی و شگفت انگیز است. از آنجا که همانطور که قبلاً گفتیم ، نورپردازی در ساختار هر مکانی قابل توجه است ، اما نورپردازی در جزیره آشپزخانه به دلیل درخشش ، شکوه و کارآیی آن قابل توجه و اجتناب ناپذیر است. صرف نظر از اینکه آشپزخانه شما از نور بالایی برخوردار است ، شما علی رغم همه چیز باید چراغ های اضافی را روی سر جزیره آشپزخانه خود نصب کنید.