کانتر آشپزخانه می تواند به عنوان یک طرح سبک و کاربردی باشد. هنگام پخت و پز ، می توانید از آن برای تهیه غذای آماده استفاده کنید ، و اگر پیشخوان بسیار بزرگ باشد ، می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری نیز مورد استفاده قرار گیرد. پیشخوان آشپزخانه در تماس مستقیم با آب و مواد غذایی است ، بنابراین باید ماهیت موادی که بر روی پیشخوان تنظیم می شوند در نظر گرفته شود. علیرغم سایه زنی و طراحی پیشخوان ، که باید در نظر گرفتن دارنده مورد نظر باشد ، موضوع نوع مواد مورد استفاده و مدتی قبل از آنکه چشم ها به چشم بخورد قابل توجه است.

کانتر آشپزخانه به دلیل کاربرد زیاد و در این روش بسیار شگفت انگیز و محکم باید قطعه قابل توجهی از آشپزخانه باشد. سنگ یکی از سخت ترین مواد برای دکوراسیون داخلی است که با وجود برتری ، قدرت آن نیز با دوام است. پیشخوان های چوبی در بین افراد به خوبی شناخته شده است ، در حالی که سنگ مرمر غالباً یک تصمیم برتر است. لازم نیست یک نوع مواد را برای کابینت و کانتر جزیره انتخاب کنید. صاحب خانه ها بی شماری از مواد مختلفی استفاده می کنند ، به عنوان مثال سنگ و چوب روی کابینت و جزیره پیشخوان در کنار هم استفاده می شود.

پشتیبانی صفحه کابینت نیز به همین ترتیب قابل توجه است. به عنوان مثال سنگ های متخلخل ، مانند سنگ گرانیت روز به روز به حمایت و رفع نیاز دارند تا بهداشت را حفظ کرده و احساس کنند ، در حالی که سطوح مختلف ، به عنوان مثال ، کوارتز و کورین غیر قابل نفوذ ، به اصلاح و نگهداری نیاز ندارند. آنها کاملاً موافق هستند و نگه داری از آنها بسیار راحت است.

یکی دیگر از مؤلفه های این جزیره قفسه بندی باز در بدنه جزیره است. این قفسه های باز یک مکان فوق العاده برای ذخیره وسایل است ، به عنوان مثال ، کتاب های آشپزی ، وسایل آشپزی یا حتی یک روز به صورت نگهدارنده ظروف غذایی روزمره می باشد.